Obserwatorzy

środa, 7 czerwca 2017

Kolorowo

Postanowiłam wzbogacić trochę moja kolekcję bransoletek. Dzięki koralikom od Ewy powstały dwie takie pasujące do wszystkiego bransoletki.
Chciałam się również pochwalić prezentem od Magdy w ramach wymianki z motylem w tle.
Mój prezent poleciał do Ewy:)
Bardzo serdecznie dziękuję za miłą zabawę:)
Na koniec chciałam zaprezentować moje zakupy. Słoiczki...tylko jeszcze nie znam ich przeznaczenia. Skusiły mnie jednak pięknymi zakrętkami i wielkością;)
Poproszę również dziewczyny, które zapisały się na u mnie na zabawę podaj dalej o przesłanie adresów do wysyłki na maila bepsz@buziaczek.pl

7 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki zrobiłaś :).

    Super rzeczami się obdarowałyście :).

    Słoiczki rzeczywiście super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy dostałaś! No i cuda przyleciały do mnie! :D Za co jeszcze raz pięknie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona bransoletka jest śliczna!

    Słoiczki urocze, a paczki wymiankowe świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka. Świetne kolory.Super wymianka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są bransoletki. Chyba je lubisz, bo pamiętam, że dość często je pokazujesz.
    Miło jest dostać takie śliczne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki. Takie delikatne.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawione miłe słowa:)